• Strona główna
środa, 25 Kwiecień 2018

Montaż reklam w teorii i praktyce

systemy identyfikacji wizualnej to kompleksowa usługa

Przepisy dotyczące reklamy w dużym stopniu koncentrują się na prawdziwości oświadczeń, w związku z czym często nakładane są surowsze ograniczenia na reklamy żywności i produktów medycznych.
Branże reklamowe w niektórych krajach w mniejszym stopniu opierają się na prawie, a w większym na systemach samoregulacji. Reklamodawcy i media uzgadniają kodeks standardów reklamy, który próbują utrzymać. Ogólnym celem takich kodeksów jest zapewnienie, aby każda reklama była „legalna, przyzwoita, uczciwa i zgodna z prawdą”. Niektóre organizacje samoregulacyjne są finansowane przez branżę, ale pozostają niezależne, z zamiarem utrzymania standardów lub kodeksów, takich jak Urząd ds. Standardów Reklamy w Wielkiej Brytanii.

Montaż reklam na świecie

W Wielkiej Brytanii większość form reklamy zewnętrznej, takich jak wyświetlanie billboardów, jest regulowana przez brytyjski system planowania miejskiego i powiatowego. Obecnie wyświetlanie reklamy bez zgody Urzędu Planowania jest przestępstwem karnym podlega karze grzywny w wysokości 2 500 funtów za przestępstwo. W Stanach Zjednoczonych wiele społeczności uważa, że wiele form reklamy zewnętrznej niszczy sferę publiczną. Już w latach sześćdziesiątych XX wieku w USA próbowano zakazać reklamy billboardowej na otwartych terenach wiejskich. Miasta takie jak São Paulo wprowadziły całkowity zakaz, a Londyn posiada również specjalne przepisy prawne mające na celu kontrolę nielegalnych pokazów. Montaż reklam z podnośnika lub bez zamówisz na: http://plakart.pl/kontakt/.

tablice reklamowe tester barw

Niektóre rządy ograniczają języki, które mogą być używane w reklamach, ale reklamodawcy mogą stosować sztuczki, aby je unikać. Na przykład we Francji, reklamodawcy czasami drukują czasem słowa angielskie pogrubioną czcionką i tłumaczeniem na język francuski, aby zająć się art. 120 ustawy z 1994 r. w sprawie emisji obligacji z 1994 r., ograniczając stosowanie języka angielskiego).
Reklama informacji cenowych jest kolejnym tematem budzącym niepokój rządów. Na przykład w Stanach Zjednoczonych przedsiębiorstwa często wspominają jedynie o istnieniu i wysokości należnych podatków na późniejszym etapie transakcji. W Kanadzie i Nowej Zelandii podatki mogą być wymienione jako osobne pozycje, o ile są one podawane z góry. W większości innych krajów reklamowana cena musi zawierać wszystkie obowiązujące podatki, dzięki czemu klienci mogą łatwo wiedzieć, ile będzie ich kosztować.

Montaż reklam teoria

Różne konkurujące modele hierarchii efektów próbują stanowić teoretyczne podstawy praktyki reklamowej.
Model Clow i Baack wyjaśnia cele kampanii reklamowej i dla każdej indywidualnej reklamy.
Means-End Theoryory sugeruje, że reklama powinna zawierać komunikat lub środki, które prowadzą konsumenta do pożądanego stanu końcowego.
Punkty lewarowania mają na celu przestawienie konsumenta od zrozumienia korzyści płynących z produktu do powiązania tych korzyści z wartościami osobistymi.

Montaż reklam – marketing

Kombinacja marketingowa została zaproponowana przez profesora E. Jerome’ a McCarthy’ ego w latach sześćdziesiątych. Składa się on z czterech podstawowych elementów zwanych „czterema Ps”. Produkt jest pierwszym P reprezentującym rzeczywisty produkt. Cena oznacza proces ustalania wartości produktu. Miejsce przedstawia zmienne dotyczące dotarcia produktu do konsumenta, takie jak kanały dystrybucji, zasięg rynku i organizacja ruchu. Ostatnia P oznacza Promocję, która jest procesem dotarcia na rynek docelowy i przekonania ich do zakupu produktu.

 

Przeczytaj również

    Nasi partnerzy

    Pozwolenie na budowę w Białymstoku hostessy na targi - Diam Warszawa

    All rights reserved.

    TOP
    Ta strona używa ciasteczek (cookies). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Akceptuję Czytaj więcej
    Polityka plików cookies

    Necessary Always Enabled

    Non-necessary