Reklama na słodko
Wydawać by się mogło, że współczesna reklama wszystko już widziała. To prawda, że jej nośnikiem jest obecnie bardzo wiele rzeczy, a nawet ludzi. Nie bez powodu sponsorzy biją się o możliwość oznakowania koszulek najbardziej znanych sportowców czy drużyn.
Jednak nie każda firma może sobie pozwolić na taki wydatek rzędy setek tysięcy, a niekiedy i milionów złotych. Na szczęście promowanie swojej działalności nie musi wiązać się z tak horrendalnym rachunkiem. Czasami wystarczy postawić na proste, sprawdzone sposoby. A wśród nich niewątpliwie do najlepszych należą cukierki z nadrukiem. Nie trzeba mnóstwa pieniędzy, aby zamówić swoje ulubione łakocie owinięte we logo własnej firmy. Co więcej, taka reklama ma szansę przekonać wielu klientów i współpracowników. Ze świecą trzeba bowiem szukać osób, które nie lubią przynajmniej raz na jakiś czas sięgnąć po coś słodkiego.
Nawet jeżeli nie zjedzą cukierka od razu, to schowają do torebki czy kieszeni. Za jakiś czas w chwili napadu głodu wygrzebią słodkości i przypomną sobie o firmie, która im je wręczyła. Niby niewiele, ale jednak właśnie w taki sposób buduje się pozytywne skojarzenia u potencjalnych klientów. To także dobra metoda przypominania o sobie tym stałym. Dodatkowym atutem jest także to, że krówki reklamowe i praktycznie każde inne słodycze można też podać w trakcie spotkania biznesowego. Taki indywidualny akcent pokazuje silną pozycję firmy, która dba nie tylko o swoje produkty, ale także współpracowników.
Niewielkim kosztem funduje się sobie zatem wizerunek profesjonalisty i kogoś troszczącego się o detale. A takie postrzeganie przez biznesowe otoczenie, a także samych klientów, to już połowa sukcesu. Bez względu na branżę czy rodzaj prowadzonej działalności. Pozytywne skojarzenia zawsze działają i nie można umniejszać ich znaczenia.
Zobacz też: Krówki reklamowe | Pyszne Krówki